x

[-30%] ZNIŽANJE Shred & Slytech opreme 2017

ORGANI ZA REŠEVANJE SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Tesma sport d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

REKLAMACIJE OB PREVZEMU POŠILJKE
Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih ali je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na logistični servis, ki je izvršil dostavo. Kontaktni podatki dostavne službe, vključno z navodili za izvedbo postopka reklamacije, so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete ob prevzemu blaga od dostavljalca. Vkolikor sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Zaželjeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.

V teh primerih se obrnite na logistični servis, ki je izvršil dostavo:

* Pošta Slovenije - najbližjo pošto pokličite po telefonu in jim sporočite pomanjkljivost. Telefonsko številko lahko najdete na tej strani .
Pošta Slovenije posluje v skladu z zakonodajo s področja poštnih storitev, več o tem na njihovi spletni strani.

* GLS - Telefon: 01 500 11 50 ali 01 500 11 90. Na njihovi spletni strani v desnem kotu boste našli aplikacijo za sledenje, kjer vnesete številko svojega paketa.

* DPD - Telefon: 01/513 23 00, Na njihovi spletni strani v desnem kotu boste našli aplikacijo za sledenje, kjer vnesete številko svojega paketa.

ZAVRNITVE IN SPREMEMBE RAČUNOV
Prosimo, da se pred oddajo naročila prepričate o ustreznosti podatkov, ki bodo navedeni na računu. Vkolikor ste davčni zavezanci, ta podatek vnesite v svojem profilu pred oddajo naročila. Fizične osebe, ki želijo, da je račun izstavljen na pravno osebo in tudi obratno, ter pravne osebe, ki naročajo blago za druga podjetja in organizacije iz njihove skupine, prav tako prosimo, da oddajo naročilo s pravimi podatki. Kasnejše spreminjanje računa je zamudno in v določenih primerih tudi nemogoče. Vsekakor ni mogoče zavrniti računa in zahtevati novega na naslov druge osebe po preteku osmih (8) dni od prevzema blaga. Vse upravičene in s temi pravili skladne zahteve za zamenjavo naslova prejemnika računa, bomo izvedli tako, da bomo najprej stornirali prvo naročilo in pripravili novo ponudbo in račun za novega prejemnika.

VRAČILO IZDELKOV
Fizične osebe imajo pri pogodbah, sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov, pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka na naslov info@tesmasport.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega izdelka na naslov Tesma sport d.o.o. v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na info@tesmasport.si, mora prejeto blago na naš naslov vrniti v tridesetih dneh po sporočilu. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Vkolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer naj bodo izdelki, ki jih vračate, nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa. Prosimo, da priložite tudi pravilno izpolnjen obrazec za vračilo blaga in tako omogočite hitrejšo izvedbo potrebnih postopkov.
Priporočamo vam, da izdelkov, pri katerih takoj po prejemu ugotovite, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ni taka kot ste si predstavljali, ne odpirate v celoti ali jih sploh ne odprete, vkolikor je to mogoče. Pri odpiranju embalaže pazite, da embalaže ne poškodujete, ter da embalažo vključno z vso vsebino, ki je varovala vaš izdelek in posamezne dodatke, skrbno shranite vsaj pol leta od dneva prevzema, tako da bodo vaši stroški pri morebitnem vračilu čim manjši.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:

  • če gre za nakup računalniških programov, če je kupec že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže;
  • če gre za nakup hrane, pijače ali drugega blaga, ki je namenjeno vsakodnevni porabi;
  • če gre za nakup prevoza, gostinskih storitev, obisk prireditev in storitev za prosti čas, kjer obstaja zaveza, da bo naša obveznost izpolnjena v točno določenem trenutku ali v točno določenem roku.


Vračilo plačila bomo izvedli v najkrajšem možnem roku, ki ne bo daljši od 30 dni, z nakazilom na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti). Edini strošek, ki v tem primeru bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga ter v primeru, ko vrnjeni izdelki niso nepoškodovani in v nespremenjeni količini, tudi ustrezna odškodnina, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu. Odškodnina za znižano vrednost izdelka znaša:

  • v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 EUR,
  • v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku) najmanj 25% vrednosti kupnine, oziroma več, vkolikor gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe; tovrstnih poškodb, ki jih niste prijavili takoj po prevzemu izdelka in pred odstranitvijo zaščitnih folij, proizvajalci ne priznavajo kot okvaro na izdelku!

Pozor!
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.
Pri nakupu v naši ali drugi pooblaščeni trgovini po oddaji prednaročila preko spleta ne gre za sklenitev pogodbe na daljavo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

REKLAMACIJE
V primerih, ko je s prejetim izdelkom karkoli narobe v taki meri, da ga želite zamenjati, ga lahko vrnete na naš naslov. To velja samo za izdelke s stvarno napako: ko artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo ali ko se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema. Izdelki, ki jih vračate, naj bodo nerabljeni, nepoškodovani oziroma takšni, kot ste jih prejeli ter v originalni embalaži, sicer vam bomo v primeru vašega vračila izdelka obračunali ustrezno odškodnino, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu blaga. Več o tem v poglavju Vračilo izdelkov. Pri vračilu obvezno priložite kopijo računa inobrazec za vračilo blaga. Vkolikor nam boste poslali izdelek brez računa in pravilno izpolnjenega obrazca za vračilo blaga, vas bomo z e-pošto zaprosili za manjkajočo dokumentacijo. Prosimo, da upoštevate, da kot datum prejema izdelka šteje datum, ko prejmemo izdelek in celotno zahtevano dokumentacijo. V primerih, ko zahtevane dokumentacije ne boste dostavili v roku 7 dni po oddaji našega obvestila, vam bomo izdelek na vaše stroške vrnili.
Določila prejšnjega odstavka smiselno veljajo tudi za vse nakupe podjetij ter drugih pravnih oseb ter za potrošnike, ki nakupa niso opravili s sklenitvijo pogodbe na daljavo in želijo odstopiti od pogodbe.​ V primeru reklamacije za kupljen izdelek, kupec vrne izdelek na svoje stroške prodajalcu. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Upravičenost vaše reklamacije bomo preverili ter vas v roku 8 dni obvestili o rezultatu postopka in nadaljnjih korakih.
Obrazec za reklamacijo Liski cevi.

GARANCIJA IN POOBLAŠČENI SERVISI
Vsi izdelki imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Seznam pooblaščenih servisov za vaš izdelek prejmete z izdelkom. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje ter dodatne informacije o garancijskih popravilih, se lahko obrnete na najbližji pooblaščeni servis.
Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu!
Imate nepotrjen garancijski list? Brez skrbi! V tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ne potrebujete garancijskega lista, ki ga je potrdil prodajalec.
Prosimo, da pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije na pooblaščenih servisih upoštevate, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH in druge akumulatorje, žarnice, varovalke, elektronske komponente in podobno.

Garancija preneha veljati pri:

  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela ...);
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja;
  • pri spremembah na aparatu;
  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.;
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu;
  • pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb;
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka;
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja.

Za dodatne informacije v zvezi z garancijo se obrnite na pooblaščeni servis.

STVARNE NAPAKE
Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec za vračilo blaga, tako da bo postopek hitreje stekel. ​V primeru reklamacije za kupljen izdelek, kupec vrne izdelek na svoje stroške prodajalcu. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. 
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu upravitelja Tesma sport d.o.o. pisno obvestimo, da je napaka sporna.
Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Vkolikor boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.