x

Seminar za servis smuči: 20. marec 2024 ob 16.30 - Prijava
Brezplačna dostava nad 80,00 EUR.

ORGANI ZA REŠEVANJE SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Tesma sport d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

REKLAMACIJE OB PREVZEMU POŠILJKE
Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov, ki se razlikuje od količine na prevzemnih dokumentih ali je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na logistični servis, ki je izvršil dostavo. Kontaktni podatki dostavne službe, vključno z navodili za izvedbo postopka reklamacije, so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete ob prevzemu blaga od dostavljalca. Vkolikor sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali kaj podobnega. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Zaželjeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.

V teh primerih se obrnite na logistični servis, ki je izvršil dostavo:

* Pošta Slovenije - najbližjo pošto pokličite po telefonu in jim sporočite pomanjkljivost. Telefonsko številko lahko najdete na tej strani .
Pošta Slovenije posluje v skladu z zakonodajo s področja poštnih storitev, več o tem na njihovi spletni strani.

* GLS - Telefon: 01 500 11 50 ali 01 500 11 90. Na njihovi spletni strani v desnem kotu boste našli aplikacijo za sledenje, kjer vnesete številko svojega paketa.

* DPD - Telefon: 01/513 23 00, Na njihovi spletni strani v desnem kotu boste našli aplikacijo za sledenje, kjer vnesete številko svojega paketa.

ZAVRNITVE IN SPREMEMBE RAČUNOV
Prosimo, da se pred oddajo naročila prepričate o ustreznosti podatkov, ki bodo navedeni na računu. Vkolikor ste davčni zavezanci, ta podatek vnesite v svojem profilu pred oddajo naročila. Fizične osebe, ki želijo, da je račun izstavljen na pravno osebo in tudi obratno, ter pravne osebe, ki naročajo blago za druga podjetja in organizacije iz njihove skupine, prav tako prosimo, da oddajo naročilo s pravimi podatki. Kasnejše spreminjanje računa je zamudno in v določenih primerih tudi nemogoče. Vsekakor ni mogoče zavrniti računa in zahtevati novega na naslov druge osebe po preteku osmih (8) dni od prevzema blaga. Vse upravičene in s temi pravili skladne zahteve za zamenjavo naslova prejemnika računa, bomo izvedli tako, da bomo najprej stornirali prvo naročilo in pripravili novo ponudbo in račun za novega prejemnika.

PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da  odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.
V primeru odstopa pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4.točko prvega odstavka 43. b člena.
Po določbi b 43. d člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo TUKAJ.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel pošlje po pošti na naslov skladišča podjetja: TESMA SPORT d.o.o., Bleiweisova cesta 30, 4000 Kranj ali ga osebno prinese na isti naslov.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Tesma sport d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

REKLAMACIJE
V primerih, ko je s prejetim izdelkom karkoli narobe v taki meri, da ga želite zamenjati, ga lahko vrnete na naš naslov. To velja samo za izdelke s stvarno napako: ko artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo ali ko se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema. Izdelki, ki jih vračate, naj bodo nerabljeni, nepoškodovani oziroma takšni, kot ste jih prejeli ter v originalni embalaži, sicer vam bomo v primeru vašega vračila izdelka obračunali ustrezno odškodnino, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu blaga. Več o tem v poglavju Vračilo izdelkov. Pri vračilu obvezno priložite kopijo računa in obrazec za vračilo blaga. Vkolikor nam boste poslali izdelek brez računa in pravilno izpolnjenega obrazca za vračilo blaga, vas bomo z e-pošto zaprosili za manjkajočo dokumentacijo. Prosimo, da upoštevate, da kot datum prejema izdelka šteje datum, ko prejmemo izdelek in celotno zahtevano dokumentacijo. V primerih, ko zahtevane dokumentacije ne boste dostavili v roku 7 dni po oddaji našega obvestila, vam bomo izdelek na vaše stroške vrnili.
Določila prejšnjega odstavka smiselno veljajo tudi za vse nakupe podjetij ter drugih pravnih oseb ter za potrošnike, ki nakupa niso opravili s sklenitvijo pogodbe na daljavo in želijo odstopiti od pogodbe.​ V primeru reklamacije za kupljen izdelek, kupec vrne izdelek na svoje stroške prodajalcu. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Upravičenost vaše reklamacije bomo preverili ter vas v roku 8 dni obvestili o rezultatu postopka in nadaljnjih korakih.

GARANCIJA IN POOBLAŠČENI SERVISI
Vsi izdelki imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Seznam pooblaščenih servisov za vaš izdelek prejmete z izdelkom. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje ter dodatne informacije o garancijskih popravilih, se lahko obrnete na najbližji pooblaščeni servis.
Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu!
Imate nepotrjen garancijski list? Brez skrbi! V tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ne potrebujete garancijskega lista, ki ga je potrdil prodajalec.
Prosimo, da pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije na pooblaščenih servisih upoštevate, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH in druge akumulatorje, žarnice, varovalke, elektronske komponente in podobno.

Garancija preneha veljati pri:

  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela ...);
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja;
  • pri spremembah na aparatu;
  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.;
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu;
  • pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb;
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka;
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja.

Za dodatne informacije v zvezi z garancijo se obrnite na pooblaščeni servis.

STVARNE NAPAKE
Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec za vračilo blaga in račun, tako da bo postopek hitreje stekel. ​V primeru reklamacije za kupljen izdelek, kupec vrne izdelek na svoje stroške prodajalcu. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. 
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu upravitelja Tesma sport d.o.o. pisno obvestimo, da je napaka sporna.
Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Vkolikor boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.