x

[ZNIŽANJE -25%] Kozmetika za kolesa
Brezplačna dostava za naročila nad 80,00 €.

Ted Ligety o ustanovitvi Shred Optics

Kar Teda loči od drugih smučarjev je predvsem njegova kreativna žilica, ki presega zgolj dovršene zavoje in iskanje najhitrejše linije. Poleti 2006 je namreč lansiral svoje lastno podjetje, Shred Optics, ki ga je ustanovil skupaj z italijanskim kolegom/investitorjem Carlom Salminijem.

Ligety sodeluje pri oblikovanju in testiranju smučarskih očal, kolekcijo je v zadnjem času razširil še na sončna očala, smučarske čelade in športna oblačila.

Zametki Shreda segajo v leto 2005, ko je Ligety postal član ameriške smučarske ekipe.
S svetlimi lasmi, velikimi modrimi očmi in neizbrisnim nasmeškom je bil videti kot klasični ameriški poba.
Takrat se sponzorji še niso grebli zanj, tako da je imel na čeladi kar nalepko, kjer je pisalo "Mami & oči".

Ted je nosil očala Uvex, ki so jih smučarji lahko malce prilagajali svojim željam.
Ligety si je zaželel nekaj drugačnega, nekaj, da bi izstopal. Hotel je očala živo rožnate barve in zelene barve limete. "Zdelo se mi je zabavno in nekaj posebnega," razlaga Ligety.

"Vedno mi je bil všeč retro slog iz 80. let." Specialna Uvexova očala so padla v oči tudi gledalcem in kmalu je Ligety začel dobivati kupe elektronske pošte, kje jih lahko kupijo. Ustanovitev lastne znamke je bilo tako logično nadaljevanje zgodbe.

Domisliti se imena je bil najlažji del - Shred (v prostem prevodu rezanje) je Ligetyjev vzdevek, ki so mu ga že pred leti dali njegovi trenerji. "Ker se rima s Ted in ker me na smučeh ni bilo nikoli strah," pojasnjuje smučar. Njegov partner Salmini očala propagira kot estetika, združena s funkcioanlnostjo - "kar je redkost".

Tekst: Kaja Sajovic (mmc)

Štirikratni svetovni prvak nam v spodnjem posnetku razloži zakaj se je odločil da sodeluje pri razvoju kolekcije smučarskih očal in čelad, kot solastnik podjetja Shred Optics.

Novice
Objavljeno: 18. 02. 2013 08:42
« Nazaj